Bc. Dominika Carbolová

Diplomová práce

Marketingová komunikace neziskové organizace

Marketing communication of a non-profit organization
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné aktivity neziskové organizace v oblasti marketingové komunikace a posléze navrhnout komplexní marketingovou komunikační strategii. Diplomová práce bude vycházet z dostupných teoretických zdrojů o marketingové komunikaci v neziskovém sektoru. Dále bude charakterizovat zkoumaný subjekt. V diplomové práci bude realizováno primární marketingové šetření s využitím …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current activities of a non-profit organization in the field of marketing communication and then to propose a comprehensive marketing communication strategy. The thesis will be based on available theoretical sources on marketing communication in the non-profit sector. Furthermore, it will characterize the researched entity. The thesis will conduct a primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/u2pfx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Marková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné