Vliv celebrit na spotřební chování mladých – Roman Veis
Roman Veis
Bakalářská práce
Vliv celebrit na spotřební chování mladých
Influence of celebrity endorsement on consumer behaviour of youth
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou celebrit v reklamě, zapojením celebrit do marketingové komunikace a vlivem celebrit na spotřební chování. Cílem této bakalářské práce je ověřit vliv zapojení celebrit do reklamních kampaní na rozhodování o nákupním chování spotřebitelů, převážně ve věku 19 až 26 let. V teoretické části je na základě studia odborné literatury vymezen pojem spotřebitel, popsány …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with role of celebrities in advertising, involvement of celebrities in marketing communication and influence of celebrity endorsement on consumer behaviour. The aim of this thesis is to investigate the influence of the celebrity endorsement in advertising campaign on decisions of consumers, primarily at age from 19 to 26. Literature based theoretical part describes the term …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69988
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69988
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management