Martina Tamchynová

Diplomová práce

Identifying success factors of selected Czech brands

Idintifikace faktorů úspěchu českých značek
Anotace:
Značka představuje jednu z cest, jak na silně konkurenčních trzích odlišit společnost od konkurence. Některé značky jsou úspěšné v budování vlastní značky, jiné bohužel ne. Hlavním cílem této diplomové práce je na vybraných českých značkách identifikovat faktory, díky nímž se značka stala úspěšnou na českém trhu. Úvod této práce je tvořen teoretickým rámcem, který vysvětluje pojmy značka, hodnota značky …více
Abstract:
In the world full of competition, the brand represents a certain way, how to differentiate the company from its rivals. However, some companies successfully built their brand, but others not. The main aim of this master thesis is to identify the successful factors of selected Czech brands and analyze, why selected brands are successful on the market. Theoretical background creates the introductory …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2017
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71225

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities