Identifying success factors of selected Czech brands – Martina Tamchynová
Martina Tamchynová
Diplomová práce
Identifying success factors of selected Czech brands
Idintifikace faktorů úspěchu českých značek
Anotace:
Značka představuje jednu z cest, jak na silně konkurenčních trzích odlišit společnost od konkurence. Některé značky jsou úspěšné v budování vlastní značky, jiné bohužel ne. Hlavním cílem této diplomové práce je na vybraných českých značkách identifikovat faktory, díky nímž se značka stala úspěšnou na českém trhu. Úvod této práce je tvořen teoretickým rámcem, který vysvětluje pojmy značka, hodnota značky …víceAbstract:
In the world full of competition, the brand represents a certain way, how to differentiate the company from its rivals. However, some companies successfully built their brand, but others not. The main aim of this master thesis is to identify the successful factors of selected Czech brands and analyze, why selected brands are successful on the market. Theoretical background creates the introductory …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71225
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71225
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce identity značky v České republice
Iveta Mužíková -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
The Communication concept of the brand Bomma
Eva Kozarová -
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Adéla Lebedová -
Analýza obnovy a úspěchu značky Kofola
Šárka Dopitová -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Návrh nové identity značky a její komunikační strategie
Michaela Vávrová -
Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year
Alina Pavlik