Bc. Jiří Dřímal
Master's thesis
Vývoj videoher v herním enginu Unity
Abstract:
Diplomová práce se zabývá popisem procesu vývoje videoher s následným vytvořením ukázkové počítačové hry s využitím vhodné metodiky v herním enginu Unity. V diplomové práci jsou objasněny důležité pojmy a specifika z oblasti vývoje videoher jako například herní design. Dále se práce zaměřuje na modely a metodiky vývojového procesu, herní vývoj v praxi a herní engine Unity. V rámci praktické časti je …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the description of the video game development process followed by the creation of a sample computer game using a suitable methodology in the Unity game engine. The thesis explains important concepts and specifics in the field of video game development such as game design. Furthermore, the thesis focuses on models and methodologies of the development process, game development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Antonín Kavička, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dřímal, Jiří. Vývoj videoher v herním enginu Unity. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsMaster programme / field:
Information Technology / Information Technology
Theses on a related topic
-
Zavedení agilní metodiky vývoje v organizaci
Marek Beneš -
Rozhodnutí o implementaci agilní metodiky SCRUM
Filip Beneš -
Společenské dopady videoher sociologickou perspektivou
Matěj Kresta -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D
Jan Houžvička -
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Dominik Konečný