Analýza "New After Sales formats" a jejich působení na zákazníky i dealery – Vasilii Ostin
Vasilii Ostin
Bakalářská práce
Analýza "New After Sales formats" a jejich působení na zákazníky i dealery
„New After Sales Formats“ analysis and it´s influence on customers and dealers
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu poprodejních formátů ve společnosti ŠKODA AUTO a. s. Základním cílem je zjištění postojů B2B partnerů vůči novým projektům v oblasti After Sales. „New After Sales Formats“ jsou zaměřené na zvýšení zákaznické spokojenosti a zlepšení kapacitních problémů v regionech. V průběhu samotného výzkumu proběhlo prozkoumání zájmů dealerů a importérů o jednotlivé projekty …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of After Sales formats in the company ŠKODA AUTO a.s. The basic goal is to find out the attitudes of B2B partners towards new projects in the area of After Sales. “New After Sales Formats” are focused on increasing customer satisfaction and improving capacity problems in certain regions. In the course of the reasearch, the interests of dealers and importers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Pavel Kořistka, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva