Bc. Adam Kandráč

Bakalářská práce

Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o.

Marketing mix of produkt in company Apostav s.r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalařské práce je popsat marketingový mix produktu ve firmě. Marketingový mix lze charakterizovat jako soubor taktických marketingových nástrojů – výrobkové, cenové, distribuční a komunikační politiky, které podniku umožňují upravit nabídku podle potřeb zákazníků na cílovém trhu. Aby byl marketingový mix účinný měl by vhodně kombinovat všechny své složky tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta …více
Abstract:
The aim of my Bachleor workis to describe marketing mix. The marketing mix can be defined as set of tactical marketing instruments – product, price, distribution and communication policy that enables the enterprise to adapt its offer according to needs of customers on target market. For being effective, it should combine appropriately all its elements to grant client maximal value and to meet marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Mgr. Markéta Jansová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance