Bc. Adam Kandráč

Bachelor's thesis

Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o.

Marketing mix of produkt in company Apostav s.r.o.
Abstract:
Cílem mé bakalařské práce je popsat marketingový mix produktu ve firmě. Marketingový mix lze charakterizovat jako soubor taktických marketingových nástrojů – výrobkové, cenové, distribuční a komunikační politiky, které podniku umožňují upravit nabídku podle potřeb zákazníků na cílovém trhu. Aby byl marketingový mix účinný měl by vhodně kombinovat všechny své složky tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta …more
Abstract:
The aim of my Bachleor workis to describe marketing mix. The marketing mix can be defined as set of tactical marketing instruments – product, price, distribution and communication policy that enables the enterprise to adapt its offer according to needs of customers on target market. For being effective, it should combine appropriately all its elements to grant client maximal value and to meet marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Mgr. Markéta Jansová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance