Vývoj a uvedení nové produktové řady na trh - JB – Bc. Tomáš Helma
Bc. Tomáš Helma
Master's thesis
Vývoj a uvedení nové produktové řady na trh - JB
Development and launch of a new product line on the market
Abstract:
Diplomová práce na téma Vývoj a uvedení nové produktové řady na trh, pojednává o budování nové produktové řady na základě analýzy trhu, cílové skupiny, jejich požadavcích a chování. Cílem práce je navrhnout optimální obchodní strategii. Dalším cílem je ekonomické ohodnocení investice, tvorba výhledových finančních plánů a odhad návratnosti investice. Pro dosažení cíle je užito průzkumu a výzkumu, metod …moreAbstract:
This master’s thesin on the topic Development and launch of a new product line on the market deals with building a new product line based on the analysis of the market, target group, their requirements and behavior. The aim of this work is to design an optimal business strategy. Another goal is the economic evaluation of the investment, the creation of forward-looking financial plans and an estimate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Master programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh použití prototypu odlévání vnitřní boty pro modulární obuv v rozvojových zemích
Ana Elizabeth Gonzalez Salinas