Bc. Anna Vocelová

Master's thesis

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
Úspěšná reklama by měla obsahovat dobrý nápad, který má šanci v současném množství reklamní tvorby vyniknout. Práce je věnována kreativitě, která je nezbytnou součástí vytvoření úspěšné reklamy. Cílem práce je prokázat do jaké míry je kreativita v reklamě významným faktorem, který ovlivní výsledné nákupní rozhodnutí a posílí afinitu ke značce. Pomocí případové studie společnosti T-Mobile analyzovat …more
Abstract:
Successful advertisement should contain a good idea that has a chance to stand out in the current amount of advertising. The work is devoted to creativity, which is an essential part of creating successful advertisement. The aim of the work is to demonstrate to what extent is creativity in advertising an important factor that affects the purchasing decision and enhances affinity for the brand. Using …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication