Bc. Anna Vocelová

Diplomová práce

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Anotace:
Úspěšná reklama by měla obsahovat dobrý nápad, který má šanci v současném množství reklamní tvorby vyniknout. Práce je věnována kreativitě, která je nezbytnou součástí vytvoření úspěšné reklamy. Cílem práce je prokázat do jaké míry je kreativita v reklamě významným faktorem, který ovlivní výsledné nákupní rozhodnutí a posílí afinitu ke značce. Pomocí případové studie společnosti T-Mobile analyzovat …více
Abstract:
Successful advertisement should contain a good idea that has a chance to stand out in the current amount of advertising. The work is devoted to creativity, which is an essential part of creating successful advertisement. The aim of the work is to demonstrate to what extent is creativity in advertising an important factor that affects the purchasing decision and enhances affinity for the brand. Using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace