Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Barbora Pačesová
Bc. Barbora Pačesová
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
The marketing communication mix of the chosen company - product
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je marketingový komunikační mix vybraného podniku. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu s jednotlivými nástroji a metodami analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Úvodní kapitoly praktické části této práce jsou zaměřeny na charakteristiku podniku, jednotlivé analýzy jeho prostředí a analýzy stávajícího …moreAbstract:
The subject of the Bachelor's thesis is the marketing communications mix the selected company. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of the marketing mix, marketing communication mix with particular tools and methods of analysis of the internal and external environment of the firm. The introductory chapters of the practical part of this thesis are focused on the characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kld2l/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová