Mgr. Magda Zaoralová

Bachelor's thesis

Guerilla marketing - analysis of a practical example

Guerilla marketing - analysis of a practical example
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Guerrilla marketing: analysis of a practical example“ je guerrilla marketing jako relativně mladá a netradiční forma marketingu, která využívá především nápaditosti, kreativity, momentu překvapení. Tato forma marketingu není vhodná pouze pro komerční sektor, ale může být využita například i ve vládních kampaních. V praktické části se práce zabývá nedávno zavedenými obrázkovými …more
Abstract:
The goal of this thesis „Guerrilla marketing: analysis of a practical example“, assesses guerrilla marketing as relatively young and unconventional form of marketing, that makes use of originality, creativity and a moment of surprise. This form of marketing is useful not only for commercial use, but can be utilized in government campaigns as well. Practical part focuses on recently introduced pictorial …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Anida Krajina
  • Reader: Ing. Dušan Mladenović

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management