Specifika nových druhů alternativních písem ve škole – Pavlína WEISSEROVÁ
Pavlína WEISSEROVÁ
Bachelor's thesis
Specifika nových druhů alternativních písem ve škole
Specifics of the new alternative writing styles at school
Anotácia:
Cílem práce je porovnat nové písmo Comenia Script se současně nejvíce používaným jednotažným lineárním písmem. V teoretické části práce popisuji vznik a vývoj písma, metody výuky psaní, hygienické návyky při psaní a charakterizuji znaky obou písem. Druhá část je věnovaná výzkumnému šetření na školách. Pomocí dotazníků jsem zjišťovala názory učitelů vyučujících písmo Comenia Script, jejich zkušenosti …viacAbstract:
The aim of the thesis is to compare the new writing systém Comenia Script with the currently most used linear script. The theoretical part of the thesis describes the birth and development of the script, methods for teaching writing, and hygiene habits during writing and also characterizes the signs of both scripts. The second part is dedicated to the research which was realized at schools. The questionnaires …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WEISSEROVÁ, Pavlína. Specifika nových druhů alternativních písem ve škole. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / ČJL-SV
Práce na příbuzné téma
-
Jednotažné lineární písmo na 1. stupni základní školy
Kristýna SOURALOVÁ -
Lineární písmo na primární škole
Alena ŠMUDLOVÁ -
Vliv laterality na vázané písmo v primární škole
Tereza MUSILOVÁ -
Zkoumání jednotažného lineárního písma u žáků primární školy
Martina TOLÁŠOVÁ -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
Dora Zemanová -
Metody čtení a psaní v 1. třídách ZŠ se zaměřením na studijní výsledky žáků
Lucie KÖRBEROVÁ -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva