Mgr. Valentina Lazzari

Diplomová práce

Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19

The Luxury Brand Communication in the time of Covid-19
Anotace:
Diplomová práce reflektuje výzvy posledních tří let, se kterými se marketingoví specialisté luxusních značek museli potýkat. Dlouhodobě implementované trendy v ustálené marketingové komunikaci luxusních značek byly vypuknutím pandemie Covid-19 v lednu 2020 kompletně narušeny a do té doby ustálené a fungující procesy založeny na osobním kontaktu se zákazníky se začaly jevit jako nefungující a v dané …více
Abstract:
The diploma thesis is a reflection on the set of challenges faced by luxury brand marketing specialists during the last three years. The long-implemented trends in the established marketing communication of luxury brands were completely disrupted by the outbreak of the Covid-19 pandemic in January 2020, and the previously well-implemented and functioning processes based on personal contact with customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní