Mgr. Valentina Lazzari

Master's thesis

Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19

The Luxury Brand Communication in the time of Covid-19
Abstract:
Diplomová práce reflektuje výzvy posledních tří let, se kterými se marketingoví specialisté luxusních značek museli potýkat. Dlouhodobě implementované trendy v ustálené marketingové komunikaci luxusních značek byly vypuknutím pandemie Covid-19 v lednu 2020 kompletně narušeny a do té doby ustálené a fungující procesy založeny na osobním kontaktu se zákazníky se začaly jevit jako nefungující a v dané …more
Abstract:
The diploma thesis is a reflection on the set of challenges faced by luxury brand marketing specialists during the last three years. The long-implemented trends in the established marketing communication of luxury brands were completely disrupted by the outbreak of the Covid-19 pandemic in January 2020, and the previously well-implemented and functioning processes based on personal contact with customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vladimír Ezr, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní