Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19 – Mgr. Valentina Lazzari
Mgr. Valentina Lazzari
Master's thesis
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
The Luxury Brand Communication in the time of Covid-19
Anotácia:
Diplomová práce reflektuje výzvy posledních tří let, se kterými se marketingoví specialisté luxusních značek museli potýkat. Dlouhodobě implementované trendy v ustálené marketingové komunikaci luxusních značek byly vypuknutím pandemie Covid-19 v lednu 2020 kompletně narušeny a do té doby ustálené a fungující procesy založeny na osobním kontaktu se zákazníky se začaly jevit jako nefungující a v dané …viacAbstract:
The diploma thesis is a reflection on the set of challenges faced by luxury brand marketing specialists during the last three years. The long-implemented trends in the established marketing communication of luxury brands were completely disrupted by the outbreak of the Covid-19 pandemic in January 2020, and the previously well-implemented and functioning processes based on personal contact with customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jzg25/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
Radka Mrňáková -
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
Pavla Kinterová -
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
Martina Dušková -
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Terézia Grelnethová -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers
Nataša Savić -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím