Využití stakeholderské analýzy ve strategickém řízení – Bc. Patrik Dillinger
Bc. Patrik Dillinger
Master's thesis
Využití stakeholderské analýzy ve strategickém řízení
Application of stakeholder analysis in strategic management
Abstract:
The main target of diploma thesis „Application of stakeholder analysis in strategic management“ is to analyze current strategy of chosen company perform stakeholder analysis and review its benefits for strategy. In theoretical part there are explained elementary definitions of stakeholder analysis. In practical part are theoretical knowledge applied on specific company Agroad s.r.o. After introduction …moreAbstract:
Cílem diplomové práce „Využití stakeholderské analýzy ve strategickém řízení“ je analyzovat stávající strategii podniku, provést stakeholderskou analýzu podniku a posoudit její přínosy pro strategii. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se strategického řízení a jeho propojení se stakeholderským přístupem a základní pojmy stakeholderské analýzy. V praktické části jsou teoretické …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uudai/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Cenek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Stakeholderská analýza vybraného podniku
Jan Ševčík -
Stakeholderská analýza podniku
Peter Huray -
Stakeholderská analýza podniku
Pavol Gábryš -
Stakeholderská analýza vybraného podniku
Lenka Krejčířová -
Analýza stakeholderů v rámci strategické analýzy podniku
Jana Lauermannová -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar