Nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky – Bc. Pavla Lovčí
Bc. Pavla Lovčí
Bakalářská práce
Nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Anotace:
Cílem mé práce je analyzovat a porovnat nákupní atmosféru vybrané obchodní jednotky Albert v Českých Budějovicích před a po remodelingu. Teoretická část je převážně věnována teorii o nákupní atmosféře. V aplikační části je analyzovaná obchodní jednotka a porovnání je řešeno pozorováním v dané obchodní jednotce a pomocí dotazníkového šetření. Výsledky šetření a následná opatření jsou uvedena v diskusní …víceAbstract:
The aim of my work is to analyse and compare the shopping atmosphere in a concrete business unit Albert in České Budějovice before and after remodeling. In a theoretical part I mostly took heed of the shopping atmosphere theore. In the application part I analysed a shopping unit. The comparison is given by watching and question naires in the concrete unit. Results of my investigation and follow-up …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mylen/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová