Sportovní a ekonomická analýza florbalového turnaje CZECH OPEN – Brotánková Brotánková
Brotánková Brotánková
Bachelor's thesis
Sportovní a ekonomická analýza florbalového turnaje CZECH OPEN
Sports and economical analysis of the CZECH OPEN floorball tournament
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je Sportovní a ekonomická analýza florbalového turnaje Czech Open. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována pomocí odborné literatury, která je uvedená v seznamu literatury. Jsou zde vymezeny pojmy z oblasti managementu a marketingu. Praktická část využívá odborné znalosti z předchozích kapitol a zabývá se marketingovým mixem, dotazníkovým …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Sports and economic analysis of the Czech Open floorball tournament. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is processed by using scholarly literature, which is stated in the bibliography. There are defined terms from the section of management and marketing. The practical part uses expertise from previous chapters and follows …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ycz7m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedúci: Mgr. Jiří Kotáb, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Ing. Veronika Linhartová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova