MgA. Věra HRUBÁ

Diplomová práce

Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí

Importance of marketing communications of the Faculty of Multimedia Communications oriented on commercial cooperation
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapovat oblast komunikace a spolupráce akademické a ko-merční sféry a prozkoumat aspekty jejich vzájemné spolupráce. Teoretická část práce má za úkol prozkoumat ty oblasti problematiky vysokých škol, které s tématem spolupráce akademické a komerční sféry přímo souvisí nebo ji ovlivňují. Praktická část má si klade za cíl analýzu zjištěných skutečností, zároveň bude zkoumat …více
Abstract:
Aim of this diplomma thesis is to chart the area of communication of the academic and commercial sphere and to examine the key aspects which are crutial for their cooperation. The theorethical part aims to find out all possible areas concerning the issue, that are with the topic of the above mentioned cooperation directly connected and are the subject of it´s influence. The practical part has to analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 22903

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRUBÁ, Věra. Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace