Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí – MgA. Věra HRUBÁ
MgA. Věra HRUBÁ
Diplomová práce
Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí
Importance of marketing communications of the Faculty of Multimedia Communications oriented on commercial cooperation
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapovat oblast komunikace a spolupráce akademické a ko-merční sféry a prozkoumat aspekty jejich vzájemné spolupráce. Teoretická část práce má za úkol prozkoumat ty oblasti problematiky vysokých škol, které s tématem spolupráce akademické a komerční sféry přímo souvisí nebo ji ovlivňují. Praktická část má si klade za cíl analýzu zjištěných skutečností, zároveň bude zkoumat …víceAbstract:
Aim of this diplomma thesis is to chart the area of communication of the academic and commercial sphere and to examine the key aspects which are crutial for their cooperation. The theorethical part aims to find out all possible areas concerning the issue, that are with the topic of the above mentioned cooperation directly connected and are the subject of it´s influence. The practical part has to analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
22903
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBÁ, Věra. \textit{Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ua3jyy/.
Jak správně citovat práci
HRUBÁ, Věra. Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Inovace v provozu a marketingu vybraného ubytovacího zařízení
Lucie Haasová -
Internetový marketing a jeho inovace
Miroslav Trávníček -
Internetový marketing a jeho inovace
Marián Fůsek -
Inovace marketingu pro výuku ve fiktivní firmě v kurikulu Obchodní akademie
Gabriela Vávrová -
Vliv strategického marketingu na inovace
Hana Červená -
Marketing inovací
Denisa Šusterová -
Návrh inovace marketingu vybraného e-shopu
Julie Václavíková