Teaching and Developing Teamwork Soft Skills in English lessons – Bc. Lenka Čermáková
Bc. Lenka Čermáková
Diplomová práce
Teaching and Developing Teamwork Soft Skills in English lessons
Teaching and Developing Teamwork Soft Skills in English lessons
Anotace:
Předmětem diplomové práce je implementace měkkých dovedností do výuky angličtiny. Je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány měkké dovednosti, jejich důležitost, týmová spolupráce jako vybraná měkká dovednost a přehled již publikovaných výzkumů v tématu. V empirické části je představena výzkumná metodologie, analýza potřeb následovaná intervencí, která byla navržena na základě získaných …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the implementation of soft skills into English lessons. It is divided into two parts. The theoretical part presents the introduction, the definition of soft skills, their importance, and teamwork, the soft skill selected as the focus of my diploma thesis. A chapter presenting recent research follows. The empirical part presents the research methodology, the needs analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q4bmj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Šárka Cox
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
The Use of 3D Printing in Education Focusing on Lower Secondary Natural Science Genetics
Ivo Bednář -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
Haus Tugendhat: Soft-CLIL-Unterricht an einer tschechischen Grundschule im Hinblick auf Schülermotivation
Aleš Zápotocký