Teaching and Developing Teamwork Soft Skills in English lessons – Bc. Lenka Čermáková
Bc. Lenka Čermáková
Master's thesis
Teaching and Developing Teamwork Soft Skills in English lessons
Teaching and Developing Teamwork Soft Skills in English lessons
Abstract:
Předmětem diplomové práce je implementace měkkých dovedností do výuky angličtiny. Je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány měkké dovednosti, jejich důležitost, týmová spolupráce jako vybraná měkká dovednost a přehled již publikovaných výzkumů v tématu. V empirické části je představena výzkumná metodologie, analýza potřeb následovaná intervencí, která byla navržena na základě získaných …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the implementation of soft skills into English lessons. It is divided into two parts. The theoretical part presents the introduction, the definition of soft skills, their importance, and teamwork, the soft skill selected as the focus of my diploma thesis. A chapter presenting recent research follows. The empirical part presents the research methodology, the needs analysis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q4bmj/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
- Reader: Mgr. Šárka Cox
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Theses on a related topic
-
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
The Use of 3D Printing in Education Focusing on Lower Secondary Natural Science Genetics
Ivo Bednář -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
Haus Tugendhat: Soft-CLIL-Unterricht an einer tschechischen Grundschule im Hinblick auf Schülermotivation
Aleš Zápotocký