Radim Ješina

Bakalářská práce

Označování vína a jeho význam pro marketing

Wine labelling and its relevance to marketing
Anotace:
Ješina, R. Označování vína a jeho význam pro marketing. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Bakalářská práce se zabývá problematikou označování vín v České republice. Konktrétně označováním vína apelačním systémem vína originální certifikace (VOC) a jeho významem pro marketing. Nejprve je vysvětleno značení vín v České republice. Dále jsou v práci rozebírány výsledky dotazníkového …více
Abstract:
Ješina, R. Wine labelling and its relevance to marketing. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.The bachelor thesis deals with the topic of wine labelling in the Czech Republic. Specifically, the thesis deals with wine labelling by appellation system for wines of original certification (VOC) and its relevance to marketing. Firstly, the wine labelling in the Czech Republic is explained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický