Radim Ješina

Bachelor's thesis

Označování vína a jeho význam pro marketing

Wine labelling and its relevance to marketing
Anotácia:
Ješina, R. Označování vína a jeho význam pro marketing. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Bakalářská práce se zabývá problematikou označování vín v České republice. Konktrétně označováním vína apelačním systémem vína originální certifikace (VOC) a jeho významem pro marketing. Nejprve je vysvětleno značení vín v České republice. Dále jsou v práci rozebírány výsledky dotazníkového …viac
Abstract:
Ješina, R. Wine labelling and its relevance to marketing. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.The bachelor thesis deals with the topic of wine labelling in the Czech Republic. Specifically, the thesis deals with wine labelling by appellation system for wines of original certification (VOC) and its relevance to marketing. Firstly, the wine labelling in the Czech Republic is explained …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management