Analysis of Chinese Tea Consumption and Consumer Behavior – Sokagnna Tiv
Sokagnna Tiv
Bakalářská práce
Analysis of Chinese Tea Consumption and Consumer Behavior
Abstract:
Tea, as the second most favorite non-alcoholic beverage after water, is loved by the public regardless of ages or genders in China. Tea has increasing became very active in the Chinese market and it also gains many attentions from across the globe. China tea and tea-based beverages market is estimated to be valued at approximately USD $11.6 billion in 2018, which accounts for around 22% of the global …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva