Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu – Bc. Klára Šlingrová
Bc. Klára Šlingrová
Diplomová práce
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Customer-Perceived Value and Attitudes towards a Product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnoty zákazníka a jejími atributy, postojem zákazníka, jeho spokojeností a loajalitou. První část práce je věnována teoretickým východiskům postojů zákazníků a jimi vnímané hodnoty. V následující části je krátce charakterizována společnost, její zákazníci a především výrobky, jejíž atributy jsou předmětem hodnocení spokojenosti v rámci uskutečněného marketingového …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of customer value and its attributes, customer attitude, satisfaction and loyalty. First part of this thesis is dedicated to the theoretical basis of customer attitudes and perceived value. The following section briefly characterizes the company, its customers and especially its products, whose attributes are the subject of customer satisfaction survey. The primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šlingrová, Klára. Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová
Název
Vložil
Vloženo
Práva