Bc. Martin RUSEK

Diplomová práce

Komunikační strategie veřejnoprávní České televize

Communication Strategy of the Czech Television
Anotace:
Masová média jsou neodmyslitelnou součástí současného světa. Vybudovala si neotřesitelné postavení, které jim dává rozsáhlé pole možností. Jsou lidskými společníky, baví je, poučují, informují, stimulují nebo pacifikují, rozšiřují jim obzory, přinášejí kulturu, poskytují intelektuální podněty a tak by se dalo pokračovat. Aby dosáhly těchto cílů, vybudovaly si své vlastní, specifické a nezaměnitelné …více
Abstract:
Mass media are an inseparable part of the modern world. They have made themselves an important power that allows them to dispose of a large scale of functions. They are humans{\crq} companions, amuse them, enlighten them, provide them with information, stimulate them or calm them down, widen their horizons, bring them culture, offer them an intellectual stimulation and so on. To reach these goals, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor: 497

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RUSEK, Martin. Komunikační strategie veřejnoprávní České televize. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace