Bc. Natálie Kamarádová

Bakalářská práce

Návrh efektivního marketingového mixu pro vybranou firmu

Proposal of effective marketing mix for the selected company
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje stávající marketingový mix vybraného podniku, kterým je firma Anecoop Praha. Na základě výsledků vyplývajících z porovnání firmy Anecoop Praha s dvěma konkurenty a zpracované SWOT analýzy, obsahuje práce návrh marketingového mixu pro sledovaný podnik, který je zaměřen především na rozšíření sortimentu, rozšíření podnikání o další činnosti, zlepšení distribuce a aktivní využití …více
Abstract:
The bachelor thesis analyzes the current marketing mix of a selected company, which is the company Anecoop Praha. Based on the results of the comparison of Anecoop Praha with two competitors and SWOT analysis, the bachelor thesis contains a proposal for a marketing mix for the company, which is focused on expanding the range, expanding the business with other activities, improving distribution and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku