Návrh optimálního řešení propagace pro společnost působící v oboru tvorby logotypů, tiskové grafiky a tvorby internetových stránek – Radka Černohousová
Radka Černohousová
Bakalářská práce
Návrh optimálního řešení propagace pro společnost působící v oboru tvorby logotypů, tiskové grafiky a tvorby internetových stránek
Suggestion of optimal promotion solution for companies working in the field of logotyping, print graphics and website creation
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu možné propagace pro malou grafickou firmu a následně stávající propagaci zoptimalizovat a doporučit další marketingové kroky. V bakalářské práci je ve zkratce nastíněn marketing a možnosti propagace, dále je provedena analýza aktuálního stavu firmy. V závěru práce je vytvořeno doporučení, jak marketing firmy vylepšit.Abstract:
Suggestion of optimal promotion solution for companies working in the field of logotyping, print graphics and website creation. The aim of the bachelor thesis is to analyse the possible promotion for a small graphic company and then optimize the existing promotion and recommend further marketing steps. The bachelor thesis briefly outlines marketing and promotion options and an analysis of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNOHOUSOVÁ, Radka. \textit{Návrh optimálního řešení propagace pro společnost působící v oboru tvorby logotypů, tiskové grafiky a tvorby internetových stránek}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ual4ry/.
Jak správně citovat práci
Černohousová, Radka. Návrh optimálního řešení propagace pro společnost působící v oboru tvorby logotypů, tiskové grafiky a tvorby internetových stránek. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Propagace malé textilní firmy
Kateřina Bulušková -
Internetová propagace malých firem na příkladu firmy Pneuservis Karel Vrubel
Martina Žílová -
Analýza možností propagace malé firmy na internetu
Jakub Beránek -
Propagace komerčního využití 3D tisku
Barbora Bečičková -
Možnosti propagace malých a středních firem na českém internetu v roce 2012
Jakub Kočí -
Tvorba grafiky a marketing vybraného podniku
Johann Petr Vaňátko -
3D grafika v komerční reklamě
Jan Harák -
Počítačová grafika pro podporu firemního marketingu
David Doškář
Název
Vložil
Vloženo
Práva