Jana Bouberlová

Diplomová práce

Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu

Comparison of marketing strategy of brand Nespresso on French and Czech market
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma ?Porovnání marketingové strategie firmy Nespresso na francouzském a na českém trhu? je zejména analýza marketingové strategie a její použití na francouzském a českém trhu.. Analyzovány jsou specifika konceptu Nespresso, rozhodnutí brand managementu o značce a detailně je popsán historický vývoj značky. Práce rozebírá klíčové faktory úspěchu značky Nespresso na francouzském …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Diana ¨Mašlarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6105