Bc. Petra Stupková

Master's thesis

Marketingová komunikace konkrétního družstva se zaměřením na podporu prodeje

Marketing communications of coop with a focus on sales promotion
Abstract:
Cílem diplomové práce „Marketingová komunikace konkrétního družstva se zaměřením na podporu prodeje“ je analýza současné podpory prodeje v Jednotě, spotřebním družstvu Velké Meziříčí a následné navržení vhodných změn v podpoře prodeje. Výzkumnou otázkou diplomové práce je: „Jaký věrnostní program je vhodný pro Jednotu, spotřební družstvo Velké Meziříčí?“. Teoretická část práce je věnovaná problematice …more
Abstract:
The subject of the submitted thesis „Marketing communications of coop with a focus on sales promotion“ is an analysis of current sales promotion in Jednota, consumer coop Velké Meziříčí and suggestion of appropriate sales promotion changes. Research question is: „Which loyalty program is appropriate for Jednota, consumer coop Velké Meziříčí?”. The theoretical part is devoted to the issue of coop, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Michal Kozub
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta