Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě – Bc. Juliána Kohútová
Bc. Juliána Kohútová
Master's thesis
Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě
Project of Marketing Comunication Plan in a Selected Company Focusing on Social Networks
Anotácia:
Cieľom diplomovej práce je projekt marketingového komunikačného plánu vybranej spoločnosti so zameraním na sociálne siete. Teoretická časť objasňuje základné pojmy týkajúce sa marketingu, marketingovej komunikácie, online marketingu a sociálnych sietí, a popisuje možnosti komunikácie a propagácie na vybraných sociálnych sieťach. V praktickej časti, pozostávajúcej z dvoch segmentov, sa práca v analytickom …viacAbstract:
The aim of Diploma thesis is a project of a marketing communication plan of a selected society focusing on social networks. The theoretical part explains basic concepts related to marketing, marketing communication, online marketing and social networks, and describes the possibilities of communication and promotion on selected social networks. In the practical part, which consists of two segments, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOHÚTOVÁ, Juliána. \textit{Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/uaqna0/.
Jak správně citovat práci
Kohútová, Juliána. Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Online komunikace společnosti Freedu
Dáša Kašparová -
Efektívna marketingová komunikácia v bankovej činnosti
Diána Kecskés -
Tvorba komiksu, jeho prezentácia a komunikácia s publikom na platforme crowdfundingových médií
Michal Lorek -
Komunikačný plán firmy VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o. pre SR
Andrea JANKOVCOVÁ -
Špecifiká komunikácie sprostredkovanej počítačom v prostredí sociálnej siete Facebook
Simona Jarinová -
Pohľad na sociálne siete a využívanie
Lenka Bazalová -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová