Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci – Bc. Lucie Bečková
Bc. Lucie Bečková
Bakalářská práce
Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci
The analysis of modern technologies use in selected retail chain
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci. Hlavním cílem je analýza a zhodnocení moderních technologií ve zvoleném obchodním řetězci. Dílčím cílem je vnímání moderních technologií v obchodě tuzemskými spotřebiteli. V teoretické části jsou představeny jednotlivé pojmy, jako je obchod, jeho funkce a vývoj. Dále je rozebrán maloobchod a …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of modern technologies in trade of selected retail stores". The main aim of the thesis is to analyze and evaluate the modern technologies in the selected business chain. The partial objective of the thesis is the awareness of modern technologies for domestic consumers in trade. The theoretical part of this thesis will introduce various concepts, such as trade, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ditms/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martíšek František
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEČKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/uasujd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci
Ondřej Kubále -
HTML5 canvas a SVG jako moderní technologie pro tvorbu animací do webových stránek
Lukáš Janda -
Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod
Lucie OPATRNÁ -
Employer branding ve společnosti SETOS Retail spol. s r.o.
Michal Musil -
Projekt zvýšení výkonnosti podniku Datec Retail Solutions, s.r.o.
Kamila HORNYCHOVÁ