Prezentace české kultury v zahraničí prostřednictvím Českých center a agentury CzechTourism – Bc. Lea Chatrná
Bc. Lea Chatrná
Diplomová práce
Prezentace české kultury v zahraničí prostřednictvím Českých center a agentury CzechTourism
Promotion of Czech Culture Abroad through the Czech Centres and the CzechTourism agency
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá zkoumání institucí, které propagují českou kulturu v zahraničí. Věnuje se především příspěvkovým organizacím Česká centra a agentuře CzechTourism a jejich činnostem na poli kulturní prezentace. Cílem práce je porovnat aktivity obou institucí a zjistit míru jejich shody. V závěrečné části práce autorka popisuje problematiku pořádání kulturních akcí v zahraničí z …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the research of institutions that promote Czech culture abroad. It is primarily involved in contribution-based organizations the Czech Centers and the CzechTourism agency and its activities in the field of cultural presentation. The aim of the thesis is to compare the activities of both institutions and to determine the degree of their compliance. In the final part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rh9c7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Socio-ekonomický dopad kulturních events na lokální rozvoj: Případová studie Colours of Ostrava
Monika LOPATOVÁ -
Czechs and Czech culture in the United States of America
Matěj Zdrálek -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera -
Subtitling Culture from Czech into English: Films Set in the Communist Era
Bohdana Procházková -
Kulturní akce jako nástroj pro udržení kulturní identity vietnamské menšiny v České republice
Anna Walterová -
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
Zdeněk STRNAD