Životní příběhy učitelek po konci profesní kariéry – Mgr. Monika Klušáková
Mgr. Monika Klušáková
Bakalářská práce
Životní příběhy učitelek po konci profesní kariéry
Life stories of teachers after the end of their career
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá životními příběhy učitelek po konci profesní kariéry. Práce je členěna na dvě části – teoretickou a empirickou. V teoretické části práce se zabývám popisem profesní dráhy učitelek. V empirické části je mým cílem zodpovědět otázku, jak popisují učitelky v důchodu svoji profesní dráhu. Pro zodpovězení výzkumné otázky jsem použila kvalitativní výzkum – realizovala jsem narativní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the life story of teachers after the end of their career. The thesis is divided into two parts – theoretical and empirical. The focus of the theoretical part is on description of career teachers. The empirical part of my goal is to answer the question of how retired teachers describe their careers. I used qualitative research and conducted narrative interview with retired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vaq4e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2010
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Profesní dráha výchovného poradce na základní škole
Monika Menšíková -
Vývoj profesní kariéry učitele mateřské školy
Alžběta Bořutová -
Profesní dráha očima učitele
Michaela Zedníková -
Profesní start začínajícího učitele
Zuzana BUŠINOVÁ -
Profesní sebepojetí učitele v životním příběhu
Petra Topinková -
Profesní spokojenost učitelů v průběhu jejich profesní dráhy
Tereza PECHOVÁ -
Proměna využití výukových metod s ohledem na profesní dráhu učitele
Michala Hejčlová -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková