Nikola Káčerová

Bakalářská práce

Genderové stereotypy v reklame: Eye-trackingová analýza vnímania vizuálnych podnetov

Genderové stereotypy v reklamě: eye-trackingová analýza vnímání vizuálních podnětů
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu problematiky genderových stereotypů v marketingových vizuálních sděleních. Cílem práce je analýza vědomého a podvědomého vnímání těchto prvků generací Z. Teoretická část obsahuje kapitoly o reklamě, jejích složkách, o stereotypech, jejich původu a efektu na spotřebitele, dále o problematice vnímání reklamy spotřebitelem a o generaci Z a specifikách této generace …více
Abstract:
The Bachelor thesis is aimed at analyzing the gender stereotypes in marketing visual communication. The objective of this work is to analyze the conscious and unconscious perception of gender stereotypes by generation Z. The theoretical part contains chapters regarding advertisement, its components, there is a chapter about stereotypes, their origin, and effect on the consumer then follows the chapters …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu problematiky genderových stereotypov v marketingových vizuálnych zdeleniach. Cieľom práce je analýza vedomého a podvedomého vnímania týchto prvkov generáciou Z. Teoretická časť obsahuje kapitoly o reklame, jej zložkách, o stereotypoch, ich pôvode a efekte na spotrebiteľa, o problematike vnímania reklamy spotrebiteľom a o generácii Z a špecifikách tejto generácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Vladislav Bína

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79209

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management