Metodika výuky doprovodné kytary – Bc. Vojtěch KOLINGER
Bc. Vojtěch KOLINGER
Diplomová práce
Metodika výuky doprovodné kytary
The Rhythm Guitar Methodology
Anotace:
Kytara je již po řadu generací velice populárním nástrojem. Zalíbení v ní nacházejí lidé všeho věku. Z pedagogického hlediska registrujeme přetrvávající oblibu nástroje zvláště u dětí a dospívajících. Na kytaru lze hrát různými způsoby a na různé instrumentální úrovni ? od jednoduché hry doprovodů písní po mistrovské výkony. Každý si může v kytarové hře najít své místo, svou úroveň. Nejedná se totiž …víceAbstract:
The guitar is still a very popular musical instrument for many generations. The people of all age keep enjoy it. From the pedagogical point of view we register that the guitar has persisting popularity especially with children and teenagers. There is a lot of ways how to play a guitar but everyone can find his place as a guitar player according to his abilities. The guitar is not an instrument determined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLINGER, Vojtěch. Metodika výuky doprovodné kytary. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-Hv
Práce na příbuzné téma
-
Současné trendy ve výuce hry na příčnou flétnu na ZUŠ v České republice
Aneta Herková -
České a zahraniční metodiky a školy hry na violoncello
Matěj Kovanda -
Netradiční hry a méně známé sportovní hry na středních školách
Antonín Zderčík -
Tréma - jej príčiny a eliminácia u detí na základnej umeleckej škole so zameraním na hru na husliach
Gabriela HADIDOVÁ -
Hry ve výuce matematiky na střední škole
Lucie Krejčířová -
Využití hry na sopránovou zobcovou flétnu v hodinách hudební výchovy na I. stupni ZŠ
Tomáš JOHANCSÍK -
Psychomotorické hry motivované vyučovacími předměty na 1. stupni ZŠ
Adriana Baráková -
Pětisborová kytara v italské rané monodii a její podíl na vývoji bassa continua
Milan Černý