Bc. Štěpán Kment

Diplomová práce

Strategie vytváření vztahů se zákazníkem a jejich upevňování

The Strategy of Relationship with the Customer and Their Consolidation
Anotace:
Diplomová práce objasňuje problematiku CRM v rámci hodnototvorného procesu. V teoretické části zkoumá důležitost propojení CRM s firemní kulturou. Praktická část řeší CRM společnosti Holmes Place. Cílem této práce je posoudit kvalitu řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku, konkurenceschopnost s ohledem na potřeby zákazníka a navrhnout řešení směřující k vytvoření dlouhodobého vztahu se zákazníky …více
Abstract:
This thesis clarifies CRM subject in the framework of value creating process. In its theoretical part researches importance of CRM link to company culture. Practical part solves CRM of Holmes Place company. The main target of this thesis is to evaluate the quality of customer relationship management of the company, competitiveness based on customer needs and to come up with solution aiming to create …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma