Patří reklamní formát ,,talking head,, ( prezentace ) skutečně mezi nekreativní reklamní formáty ? – Adéla Drahoňovská
Adéla Drahoňovská
Bakalářská práce
Patří reklamní formát ,,talking head,, ( prezentace ) skutečně mezi nekreativní reklamní formáty ?
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Radek Jaroš
- Oponent: Radek Mezuláník
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRAHOŇOVSKÁ, Adéla. \textit{Patří reklamní formát ,,talking head,, ( prezentace ) skutečně mezi nekreativní reklamní formáty ?}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ub4bpb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva