Thi Thanh Thuy Luuová

Bakalářská práce

Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu

Marketing influence on shifting demand of a product
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji společnosti CUPCAKES & COFFEE s. r. o. Cílem je vyhodnotit marketingové nástroje s pozitivním vlivem, respektive negativním vlivem na poptávku po cupcakes. K dosažení cíle je využita metoda komparace, která srovnává vlivy jednotlivých marketingových nástrojů. Závěr obsahuje doporučení podniku více pečovat o své sociální sítě a lépe vybírat …více
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on marketing tools of company CUPCAKES & COFFEE, ltd. The aim is to evaluate marketing tools with positive and negative influence on demand for cupcakes. To achieve this goal, the method of comparison, which compares individual influence, is used. The conclusion includes recommendations to put more care into social networks and choose better advertising platforms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní