Bc. Eva Čápová
Master's thesis
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových procesů ve vybraném výrobním podniku a následně pro něj vytvořit procesní mapu marketingového řízení. V teoretické části práce je provedena rozsáhlá literární rešerše s ohledem na aktuálnost odborných článků. Pro splnění cíle práce a zodpovězení výzkumných otázek byly využity metody jako polostrukturovaný rozhovor …moreAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to analyze and evaluate the current state of marketing processes in the selected production company and then create a process map of marketing management for it. In the theoretical part of the thesis, an extensive literature search is carried out with regard to the topicality of professional articles. Methods such as semi-structured interview, observation, content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zcxr0/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová