Bc. Kseniia Efimova

Diplomová práce

Reputation management v hotelovém marketingu

Reputation management in hotel marketing
Anotace:
Předtím, než si vybere hotel, potenciální host v maximálně možné míře se snaží prozkoumat návrh, a jeho výběr není založen pouze na krásném obrázku a lákavé reklamě. Dnes je důležitý vztah k zákazníkovi, reakce hotelu na jakýkoli názor, jeho chování v neočekávaných a běžných situacích. Hlavní cílem práce je analýza reputation managementů ve vybraných hotelech a zjištění názoru manažerů na nástroje …více
Abstract:
Before potential guest will choose a hotel, he tryes to explore the draft in a maximum possible extent, and his selection is not based only on the beautiful picture and tempting advertisement. Today relationships with the customer are very important, the hotel's reaction to any opinion, its behavior in unexpected and common situations, too. The main goal of this work is the analysis of reputation managements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
  • Vedoucí: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
  • Oponent: Ing. Jiří Zelený

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství