Firemní kultura v organizaci – Bc. Nikola Jakubcová
Bc. Nikola Jakubcová
Diplomová práce
Firemní kultura v organizaci
Corporate culture in the company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice firemní kultury. Teoretická část práce je zaměřena na zpracování tématu firemní kultura, její definici a objasnění pojmosloví, které s tématem úzce souvisí. Rovněž uvedení toho, proč je důležité firemní kulturu ve společnosti budovat a vymezení pilířů, které jsou v rámci jejího budování důležité. Praktická část práce se zabývá představením vybraných společností …víceAbstract:
Thesis is focused on company culture. The theoretical part of the thesis is focused on the elaboration of the topic of company culture, its definition and clarification of the terminology that is closely related to this topic. It also presents why it is important to build a company culture in the company and defines the pillars that are important. The practical part of the thesis deals with the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radomír Saliger, PhD.
- Oponent: Ĺubomír Kubínyi, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Psychologie v managementu
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera -
Company Culture in Mercedes-Benz Entity
Bára Náhlovská -
Diversity, Equity, and Inclusion (DEI) and its Effects on Company Culture
Pavel Wolf -
ROLE OF SOCIAL MEDIA IN COMPANY’S CULTURE
Maksym Leontiev -
ROLE OF SOCIAL MEDIA IN COMPANY’S CULTURE
Maksym Leontiev -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa