Masová média jako sociálně integrační ideologie globalizace a zdroj „měkké moci“. – Bc. Nane Chobanyan
Bc. Nane Chobanyan
Master's thesis
Masová média jako sociálně integrační ideologie globalizace a zdroj „měkké moci“.
Mass media as socially integrative ideology of globalization and the source of soft power
Abstract:
Diplomová práce se zabývá oborem masmédií a jejich vlivem na společnost v rámci globalizace. Vysvětluje základní pojmy masové komunikace. Popisuje její hlavní komunikační nástroje a vliv na globalizovanou společnost. Diplomová práce dále popisuje význam globalizace masových médií v rámci společnosti a její kultury. V aplikační části jsou získané poznatky získané z části teoretické použity pro podrobný …moreAbstract:
This master thesis deals with the field of mass media and their influence on society in the context of globalization. It explains main term of mass communication. Also it describes its main communication tools and influence in a globalized society. The thesis also describes the importance of globalization of mass media in society and its culture. Theoretical knowledge is used in following application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fhybq/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHOBANYAN, Nane. \textit{Masová média jako sociálně integrační ideologie globalizace a zdroj „měkké moci“.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ub7x6i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Americké prezidentské volby 2020 pohledem vybraných českých online médií
Kateřina PROKEŠOVÁ -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Vliv ekonomické situace kyvadlových států na prezidentské volby v USA
Barbora Tachezyová -
Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu
Adéla Hořínková -
Americké prezidentské volby 2008 - vítězství politického marketingu?
Michal Pašek -
Americké prezidentské volby v USA 2016
Aneta SEDLÁČKOVÁ -
Americké prezidentské volby 2016
Aneta SEDLÁČKOVÁ -
Americké prezidentské volby v roce 2016: Analýza negativních volebních spotů
Natálie MOTYKOVÁ