Autodiagnostika učitele střední školy – Ing. Jana Holomčíková
Ing. Jana Holomčíková
absolventská práce studenta CŽV
Autodiagnostika učitele střední školy
Self-diagnosis of a secondary school teacher
Anotácia:
Práce se zaměřuje na téma autodiagnostiky učitelů středních škol. Zjišťuje, jakým způsobem učitelé sami diagnostikují a hodnotí své vlastní pedagogické kompetence, metody výuky a interakce se žáky a studenty. Zmiňuje také vliv autodiagnostiky na profes-ní rozvoj a efektivitu výuky. Popisuje metody sebereflexe, včetně dotazníkových šetření. Závěry práce by mohly poskytnout užitečné podněty pro podporu …viacAbstract:
This thesis focuses on the topic of self-diagnosis of secondary school teachers. It investigates how teachers self-diagnose and evaluate their own pedagogical skills, teaching methods and interactions with students. It also analyzes the impact of self-diagnosis on professional development and teaching effectiveness. It describes meth-ods of self-reflection, including questionnaire surveys. The conclusions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy