Analýza podpory prodeje společnosti Henkel – Denisa Kohoutová
Denisa Kohoutová
Bakalářská práce
Analýza podpory prodeje společnosti Henkel
Analysis of sales promotion of Henkel company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je Analýza podpory prodeje společnosti Henkel. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podporou prodeje, jejími cíli, výhodami a nevýhodami. Teoretická část je dále věnována komunikaci v místě prodeje a charakteristice jednotlivých cest podpory prodeje. V úvodu praktické části je představena společnost Henkel a konkrétní produkt, …víceAbstract:
The subject of this thesis is the analysis of sales promotion of Henkel company. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is concerned with sales promotions, its objectives, advantages and disadvantages. The theoretical part deals with POP communication and characteristics of various ways to support sales. The introduction of the practical part introduced Henkel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Marie Vyskočilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
Barbora Žáková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková -
Užití efektivní komunikace v mateřské škole typu montessori a v církevní mateřské škole
Martina HOMOLOVÁ -
Návrh rekonstrukce veřejného osvětlení části pozemní komunikace v místě bydliště
Pavel PRUSÍK