Denisa Kohoutová

Bakalářská práce

Analýza podpory prodeje společnosti Henkel

Analysis of sales promotion of Henkel company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je Analýza podpory prodeje společnosti Henkel. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podporou prodeje, jejími cíli, výhodami a nevýhodami. Teoretická část je dále věnována komunikaci v místě prodeje a charakteristice jednotlivých cest podpory prodeje. V úvodu praktické části je představena společnost Henkel a konkrétní produkt, …více
Abstract:
The subject of this thesis is the analysis of sales promotion of Henkel company. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is concerned with sales promotions, its objectives, advantages and disadvantages. The theoretical part deals with POP communication and characteristics of various ways to support sales. The introduction of the practical part introduced Henkel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Marie Vyskočilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27619