Možnosti ovládání aplikací pomocí snímání gest rukou – Kamil VALÍČEK
Kamil VALÍČEK
Bachelor's thesis
Možnosti ovládání aplikací pomocí snímání gest rukou
Options for controlling applications using hand gesture tracking
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá navržením a tvorbou aplikace ovládané snímáním gest rukou za pomocí zařízení Leap Motion v prostředí Unity, které využívá skripty psané v programovacím jazyce C#. Výslednou aplikací je stavebnice s možností vytvářet si vlastní dílky. Ta je ovládaná za pomocí snímaných gest a interakcemi s uživatelským rozhraním.Abstract:
The bachelor thesis deals with the design and development of an application controlled by hand gesture tracking using the Leap Motion device in the Unity environment, which uses scripts written in the C# programming language. The resulting application is a construction kit with the ability to create custom pieces. This is controlled by using tracked gestures and interactions with the user interface …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2023
- Supervisor: Mgr. Radim Peša
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALÍČEK, Kamil. Možnosti ovládání aplikací pomocí snímání gest rukou. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Information Science / Applied Information Science
Theses on a related topic
-
Uživatelská specifikace desktopového rozhraní pro hru FactOrEasy
Vojtěch Jindáček -
Aplikační rozhraní a zjednodušené uživatelské rozhraní pro práci s virtuálními místnostmi aplikace Adobe Connect
Ondřej Pavelka -
Webové uživatelské rozhraní pro nástroj k automatickému přenosu webů mezi CMS
Tomáš Pouzar -
Uživatelské rozhraní pro aplikaci na počítání buněk
Petr Vacek -
Responzivní uživatelské rozhraní v kontextu moderního webového designu
Martin Peška -
Uživatelské rozhraní webové aplikace pro správu akciového portfolia
Eva Vašková -
Grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci simulací a experimentů na e-cyanobacterium.org
Jozef Mikušinec -
Uživatelské rozhraní založené na rozpoznání obrazu
Jan Maděra