Petra PAVLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Politická reklama v České republice (na příkladě České televize)

Political advertising in Czech Republic (for example in Czech TV)
Anotace:
Ve své bakalářské práci pojednávám o politické reklamě a politických kampaních. Uvádím zákony, které se týkají reklamy, voleb a České televize. Zaměřuji se také na etické dokumenty a kontrolní orgány. Všímám si vlivu politické reklamy na voliče v předvolebním období. Uvádím také například stížnosti na politickou reklamu a hledám nové možnosti v řešení regulace volebních kampaní.
Abstract:
In my bachelor work I deal with political advertising and election campaign. I present laws, whitch apply advertising, elections and Czech TV. I focus on ethical documents and control office. I take notice of political advertising effect on voters in pre-election time. I also present complaints about political advertising for example. I look for the new possibilities of solution to regulation election …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lukáš Novotný, M.A. PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLÍKOVÁ, Petra. Politická reklama v České republice (na příkladě České televize) . Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta