Hmatová kniha - prostředek rozvoje hmatových dovedností u dětí se zrakovým a kombinovaným postižením – Mgr. Klára Odehnalová
Mgr. Klára Odehnalová
Master's thesis
Hmatová kniha - prostředek rozvoje hmatových dovedností u dětí se zrakovým a kombinovaným postižením
Tactile book - a way of training tactile perception skills in children with visual impairments and other disabilities
Anotácia:
Diplomová práce nazvaná Hmatová kniha - prostředek rozvoje hmatových dovedností u dětí se zrakovým a přidruženým postižením je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, v nichž je vymezeno zrakové postižení, jeho vliv na osobnost jedince. Dále se zaměřuje na oblast souběžného postižení více vadami a jeho specifika. Podává informace o hmatovém vnímání a činnostech …viacAbstract:
The thesis called “Tactile book - a way of training tactile perception skills in children with visual impairments and other disabilities” is divided into two parts the theoretical and the empirical ones. The theoretical part contains four chapters in which the visually impairment and its influence on the personality of the individual is defined. Further it focuses on the field of parallel impairments …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n2ycn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2012
- Vedúci: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ODEHNALOVÁ, Klára. \textit{Hmatová kniha - prostředek rozvoje hmatových dovedností u dětí se zrakovým a kombinovaným postižením}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/uc13x7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Knižní představení s dítětem s duálním smyslovým postižením cestou tvořivé spolupráce
Nikola Věntusová -
Discourses of troubles of people with visual impairment
Daniela Jaklová Střihavková -
Weekend stay for children and youth with severe visual impairment on the theme: The Hobbit
Tereza SALVADORI -
Rozvoj hmatového vnímání u dětí se zrakovým a kombinovaným postižením
Veronika KALASOVÁ -
Rozvoj hmatového vnímání u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku
Kateřina FRÖMMELOVÁ -
Rozvoj hmatového vnímání dítěte s vrozenou nevidomostí
Simona SZURMANOVÁ -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Interaktivní taktilní ilustrace ke knize Skellig
Lucie Hájková